رهاییی

دل نوشته
آخرین مطالب
  • ۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۲۹ فصل سوم
  • ۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۳ تلخ نوشته
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۰ تکرار !!!
  • ۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۳۶ دل نوشته
  • ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۷ سردرگمی ...
  • ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۱۶ ماه رجب
  • ۰۲ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ دل تنگ
  • ۰۱ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۱ لوس
  • ۲۹ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۵۴ امید...
  • ۲۴ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۳۹ دوست داشتن


  • رهاییی

    دل نوشته


    سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ

    سلام 

    مبارکه اقا !

    محمد عیسی چه اسم قشنگیه !!  

    خخ دیگه داشت حرصم در میومد ! خخ سایتون سنگین شده نمیاین نمیرید 🤪😁

    خخ خودت منو لجباز میکنی دیگه !😉 

    اخ که نمیدونی چقدر دلم برات شده بود ! 

    برف امد خیلی خوب بود قشنگ بود لذت بخش بود .. ولی من ایقه اون روز ناراحت بودم که حد نداشت بخاطر سپاه و بخاطر هواپیما !! اصلا برف امدن بهم نجسبید .. 

    دیگه ایقه شبش رفتیم هیات خیلی خوب بود ... بیادت بودم 

    و اینکه بازم مدرسه ها تعطیل شد و بازم من تعطیلم این روزا روزای استراحت منه ... 

    یکم درس میخونم یه ذره از یکم بیش تر میخوام امتحان ارشد  بدم بعد قبولی ازمون استخدامی یه خورده اعتماد بنفسم رفته بالا هعی به خودم میگم چرا نتونی .خخخخ حالا تو بخند بعد امتحان به من😉😁

    خخ شبا مانکن نگاه میکنم .. دلم هواتو میکنه ... دله دیگه زبون نفهمه!!!  

    و اینکه حال داشتی بیش تر بنویس ... نوشتنت انرژی منفی ها رو ازم دور میکنه ... 😉

    امیدوارم روزای خوب برامون برسه ... روزایی که شاد باشین ... خوشحال باشین .. خیلی زود زود😊

    یادت باشه ............... دارم زیاد😉

    راستی شیرینی محمد عیسی یادت نره🤪

     

    رهایی...

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی