رهاییی

دل نوشته
آخرین مطالب
  • ۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۲۹ فصل سوم
  • ۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۳ تلخ نوشته
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۰ تکرار !!!
  • ۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۳۶ دل نوشته
  • ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۷ سردرگمی ...
  • ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۱۶ ماه رجب
  • ۰۲ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ دل تنگ
  • ۰۱ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۱ لوس
  • ۲۹ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۵۴ امید...
  • ۲۴ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۳۹ دوست داشتن


  • رهاییی

    دل نوشته


    جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

    سلام 

    دلم تنگ شده برات میخوام بنویسم ... هرچند بازم مییگم حس خوبی نیس دیگه فک میکنم تو زندگیتم!!! اگه تنها بودی خیلی برام اهمیتی نداشت راحت تر بودم ولی اینجوری ته دلم ناراحته! 

    بگذریم ...

    امروز رفتیم رای دادیم دوباره بین خاندان‌ چپ و راست ... امیدوارم انارکی رای نیاره که میاره😐😐

    و کار دوم اینکه سمنو پختیم !!!

    کار سوم اینکه اخر فرودین کنکور دارم😐

    خیلی خیالبافی برای کنکور و بعد کنکور دارم نمیدوم چی بشه دیگه! اگه خوب قبول بشم که میام تهران اگه بد قبول بشم که نمیرم ...

    بدجور تو کلمه دفتر بزنم شرایطش جوره ... ولی یه خورده استرس اوره ! کاش یه مرد محکم کنارم بود ... 

    و دیگه خبر جدیدی نیس مگر مشکلات دست وپا گیر و پر غصه همیشگی ...

    راستی یه خبر دیگه ام اینکه غلامرضا بود پسرخالم یادته؟ اونم از زنش جدا شد! خلاصه اینکه امار طلاق نجومی شده ! خدا کمکمون کنه! 

    سید خیلی خیلی دلم برات تنگ شده ! یه خورده تند تند بنویس دل تنگیم‌ کم بشه!  

    کلاس نزار حاج اقا ! 

    برام دعا کن خیلی خیلی خیلی زیاد ! ❤🎵

    رهایی...

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی