رهاییی

دل نوشته
آخرین مطالب
  • ۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۲۹ فصل سوم
  • ۱۳ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۵۳ تلخ نوشته
  • ۱۰ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۰ تکرار !!!
  • ۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۳۶ دل نوشته
  • ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۷ سردرگمی ...
  • ۰۵ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۱۶ ماه رجب
  • ۰۲ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۹ دل تنگ
  • ۰۱ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۱ لوس
  • ۲۹ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۵۴ امید...
  • ۲۴ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۳۹ دوست داشتن


  • رهاییی

    دل نوشته


    پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

    امروز رفتم پست گفتم یه بسته برای من نرسیده ... گفت رسیده  دیروز باهاتون تماس گرفتیم ... منم گفتم بله دیروز حالم خوب نبود نتونستم بیام امدم خونه بسته رو گذاشته بودم تو کیفم بروی خودم نیوردم همش همش انتظار تسبیح داشتم 

    .. رفتم توی اتاق بسته باز کردم اینقدر محکم بود دوساعت داشتم بازش میکردم دیدم یه جعبه است فک کردم تسبیح تو جعبه است ... خخ درش رو باز کردم دیدم یه قاب خیلی خیلی خوشکله !!! پ تسبیح چی بود ... دوباره رفتم ادرس پست نگاه کردم ببین اصلا مال من بود !! ادرس قم بود خیلی تعجب کردم چه بسته ای .... ولی اینقدر خوشحال شده بودم و اینقدر سورپرایز شده بودم که حد نداشت تا حالا هیچ هدیه ای اینقدر منو خوشحال نکرده بود ... کلا حالمو عوض کرد وقتی دست بهش میگیرم براموعیر قابل تصوره  من یه قاب خیلی خوشکل از فرش حرم امام رضا دارم ... 

    دوست ندارم از خودم جداش کنم بس که دوسش دارم !!! 

    خیلی خیلی زیاد ممنون 

    رهایی...

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی